УНЦПД - Аналітичний центр
Експерти УНЦПД починають роботу над новою ініціативою з розвитку громадського суспільства
Раді поділитися хорошими новинами!
Наступні 5 років експерти УНЦПД впроваджуватимуть ініціативу з підтримки громадського суспільства від USAID.
Разом з колегами з Isar Ednannia та Центру демократії та верховенства права Cedem ми покращуватимемо середовище діяльності громадянського суспільства та зміцнюватимемо інституційні спроможності ОГС.
Український незалежний центр політичних досліджень (УНЦПД) продовжує конкурс на вакансію фінансового менеджера
УНЦПД ШУКАЄ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖЕРА
Кінцевий термін подання резюме – 21 жовтня 2019 року, 9.00.
Основні обов’язки на посаді:
- Фінансове планування всіх типів;
- Фінансовий та управлінський облік;
- Фінансовий контроль всіх видів;
- Фінансова звітність всіх видів (загального користування, управлінська, в рамках грантових угод,
податкова тощо);
- Фінансовий аналіз діяльності Організації та формування на його основі рекомендацій керівництву
щодо оптимізації діяльності Організації;
- Забезпечення своєчасного надходження коштів у відповідності до сформованих бюджетів та
укладених угод;
- Впровадження політик та процедур фінансового управління, контроль їх дотримання усіма
співробітниками Організації; участь у поліпшенні процедур фінансового управління;
- Підготовка бюджетів проектних пропозицій;
- Підготовка Організації до аудиту.
Підпорядкування: керівнику Організації
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта у сфері фінансового управління/економічна;
- Стаж роботи у сфері фінансового управління – від 1 року;
- Володіння методами планування, бюджетування й організації фінансової діяльності;
- Знання стандартів та практики бухгалтерського обліку та фінансової звітності, володіння
навичками організації та автоматизації бізнес-процесів обліку;
- Впевнене володіння ПК, пакетом програм Microsoft Office та ПЗ 1С:Підприємство;
- Знання аспектів податкового законодавства, що стосуються діяльності неприбуткових організацій;
- Розуміння та володіння практичними навичками щодо принципів здійснення витрат в
проектному менеджменті;
- Розуміння та володіння практичними навичками впровадження систем внутрішнього контролю та
економічної безпеки;
- Володіння навичками ведення переговорів, підготовки презентацій та звітів;
- Вільне володіння українською мовою;
- Знання фінансової термінології англійською мовою;
- Вміння працювати в команді.
Умови роботи:
Контракт на 1 (один) рік з можливістю продовження.
Випробувальний термін – у відповідності до трудового законодавства України.
Повний робочий день
Окреме робоче місце з ПК
Офіс в центральній частині м. Києва
Розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди.
Для участі в конкурсі до 21 жовтня 2019 р. (включно) просимо подати:
1. Резюме. В Резюме прохання зазначити и дані контактних осіб з попередніх місць роботи, які
можуть надати рекомендацію.
2. Мотиваційний лист, в якому описати свій трудовий стаж, компетенції та бажаний розмір оплати
праці. Документи, подані без Мотиваційного листа, до участі в конкурсі не допускаються.
3. Інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними під час оцінки.
Документи просимо направляти на адресу - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з копією на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . В
темі листа обов’язково вказати «Вакансія фінансовий менеджер».
Кандидати, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом,
упродовж трьох днів після завершення терміну подачі документів.
Український незалежний центр політичних досліджень (УНЦПД) оголошує конкурс на заповнення вакансії адміністративного менеджера
УНЦПД ШУКАЄ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
Кінцевий термін подання резюме – 21 жовтня 2019 року, 9.00.
Посадові обов'язки:
Офіс. Діловодство організації (робота з кореспонденцією та телефонними дзвінками, копіювання,
сканування документації, підготовка проектів документів; підготовка релізів зустрічей); замовлення
товарів для офісу, організація робочих зустрічей офісу
Закупівлі. Прийом заявок на закупівлі від співробітників і ведення відповідної документації; розробка
документації, організація конкурсів цінових пропозицій/тендерів для здійснення закупівель, підготовка
звітів про закупівлі, ведення бази даних та комунікація із контрагентами; участь у поліпшенні процедур
закупівель.
Кадри. Організація конкурсних процедур із підбору кадрів; ведення бази даних у сфері управління
людськими ресурсами; організація процесу оцінки роботи; участь у поліпшенні процедур у сфері
управління людськими ресурсами організації.
Підпорядкування: керівнику організації
Вимоги до кандидата/кандидатки:
- вища освіта у сфері права/економіки, або досвід роботи в сфері адміністрування зазначеної в посадових
обов’язках діяльності організації
- знання особливостей трудового законодавства України
- досвід роботи в сфері закупівель (вітається)
- відповідальність та скрупульозність
- високий рівень організованості та уважність до деталей
- гарні комунікаційні навички
- організаційні навички
- вільне володіння українською мовою
- навички роботи з комп’ютером, робота в середовищі Windows, Internet, MS Office, Google-docs)
Умови роботи:
Контракт на 1 (один) рік з можливістю продовження;
Випробувальний термін – у відповідності до трудового законодавства України;
Повний робочий день;
Окреме робоче місце з ПК;
Офіс в центральній частині м. Києва;
Розмір оплати праці визначається за результатами співбесіди.
Для участі в конкурсі до 21 жовтня 2019 р. (включно) просимо подати:
1. Резюме. У Резюме прохання зазначити і дані контактних осіб з попередніх місць роботи, які можуть надати
рекомендацію.
2. Мотиваційний лист, в якому описати свій трудовий стаж, компетенції та бажаний розмір оплати праці.
Документи, подані без Мотиваційного листа, до участі в конкурсі не допускаються.
3. Інші документи, які, на Вашу думку, можуть бути корисними під час оцінки.
Документи просимо направляти на адресу - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з копією на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . У темі листа
обов’язково вказати «Вакансія адміністративний менеджер».
Кандидати, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом, упродовж трьох днів
після завершення терміну подачі документів.
Круглий стіл «Місце України на шляху до європейського законодавства для громадянського суспільства»
Команда Українського незалежного центру політичних досліджень запрошує вас взяти участь у круглому столі «Місце України на шляху до європейського законодавства для громадянського суспільства», який відбудеться 10 жовтня 2019 року у Києві.
На зустрічі обговоримо проблеми правового середовища, які стримують розвиток громадянського суспільства в Україні, а також - визначені головні пріоритети об'єднання зусиль Уряду і організацій громадянського суспільства задля покращення середовища його розвитку. Експерти презентують результати моніторингу відповідності до кращих європейських практик українського законодавства у сфері громадянського суспільства - Звіт України 2017-2018 «Барометр ОГС: оцінка середовища для громадянського суспільства у країнах Східного партнерства».
Круглий стіл і дослідження проводиться спільно з Європейським центром некомерційного права (ECNL) за підтримки Європейського Союзу.
Захід відбудеться 10 жовтня 2019 року.
Місце проведення: Готель «Київ»: Кришталева зала, 2 поверх. Початок реєстрації о 9:30, завершення заходу о 12.30.
Просимо підтвердити участь до понеділка, 7 жовтня 2019 року. Для цього, будь ласка, заповніть коротку анкету-підтвердження
Із запитаннями звертайтеся на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.