«У другому турі риторика чинного президента змінилася – він намагається максимально оволодіти увагою до своїх дій, зокрема, кадрових рішень, тих, хто не голосував за нього у першому турі виборів. Також своїми заявами він прагне виправдати надії своїх прихильників. Завдання Петра Порошенка – привабити на свій бік нові голоси виборців», - коментує аналітик УНЦПД Юлія Тищенко для ВВС. У першому турі Президент більше боровся не так із Зеленським, як з іншими опонентами, і таким чином дозволив Зеленському відірватися на надто велику відстань.
«Щодо Володимира Зеленського, то ми бачимо, як і раніше, активне використання соцмереж та відеозвернень, використання новітніх комунікацій у спілкуванні з виборцями. У другому турі практику відеозвернень він використовує радше для спілкування з Порошенком. У подачі його штабу Зеленський постає як «нове обличчя», кандидат, котрий несе нові якості та нові меседжі. Утім проблема полягає в тому, що наразі суспільство так і не побачило, які саме ці якості та які меседжі», - акцентує Юлія Тищенко.
Читати статтю «Як воюють штаби Порошенка та Зеленського у другому турі»