Мінінстерство фінансів затвердило наказ №553 від 17.06.2016р., який регулює питання звітності для неприбуткових організацій.
Основні зміни:
1. Нова форма звіту, розроблена у єдиному вигляді для всіх видів неприбуткових організацій.
2. Скасовано вичерпний перелік неоподатковуваних доходів від діяльності НУО. Тепер головне, щоб прибуток від цієї діяльності не розподілявся між засновниками, учасниками, членами, працівниками організації чи пов’язаними з ними особами та не витрачався на нестатутну діяльність.
Коли треба подавати цей звіт? Для організацій з річним доходом до 20 млн грн на рік, або новостворених - раз на рік. Для решти - раз на квартал. Точніші умови з термінами прописані в Податковому кодексі.
Щоб розібратись, коли Вашій організації слід подавати цей звіт і в якому вигляді - звертайтесь на нашу «Гарячу лінію» (063) 23 47 440 або hotline (@) ucipr.org.ua. Наказ набрав чинності 02.08.2016р.
Нагадаємо, що Звіт за цією формою подають НУО, внесені до Реєстру. Для того, щоб Ваша НУО перебувала у цьому Реєстрі після 01.01.2017р., - Ваша організація має перевірити, що відповідають її статутні документи актуальним вимогам Податкового кодексу (змінювалися в 2015р.).
Якщо ні, слід внести зміни та в оновленому вигляді зареєструвати у держреєстратора та в податковій до 1 січня. Детальніше з цього приводу можна прочитати за посиланням.