«Чи треба законодавчо заборонити політичні рекламу? В цьому є сенс, принаймні у виборчий період. Адже політичні партії змагаються не ідеями та програмами, а красою ТВ-картинки, і в рекламних роликах пропонують себе, як харчові продукти», - вважає керівник програм демократичних процесів УНЦПД Юлія Тищенко, яка 25 січня 2017 р. була в ефірі ТРК «Рада». - Зараз почалися дискусії щодо обмеження появи політиків в якості телеведучих, адже це створює нерівність у можливостях донесення інформації. Щодо заборони політичної реклами у міжвиборчий період, то про таку можливість складно говорити, позаяк політики у такому разі апелюватимуть до свободи слова, рівності доступу до ЗМІ».
Утім проблему «магічного» впливу телебачення на виборців слід вирішувати, переконана Юлія Тищенко. Попри те, говорить експертка, що ми спостерігаємо негативний баланс довіри до Верховної Ради, суспільство у своїх висновках щодо політичних подій та процесів продовжує орієнтуватися на «телевізійні» обличчя. «Усі дивляться цей «серіал», хоча він і не подобається», - метафоризує Тищенко. І нагадує негативні приклади в інших країнах, зокрема, у Венесуелі, де завдяки успіху в політичних ток-шоу до влади зміг прийти «розкручений» через популістські вчинки та «народну» мову й манери одіозний марксист Уго Чавес.
(ТРК «Рада», 25.01.2018)